Hmm

Det var ett jäkla tjat om ridning och hästar här i denna bloggen. Ridningen hos Åsa gick jättebra och vad jätterolig, men jag har inte kommit tillbaka till ridningen som jag trodde. Det får ta den tid det tar.

Det var länge sen sist och mycket vatten har runnit under mmånga broar. Sen dess har jag hunnit bli fadder till gulle-vilgot, friat till min lilla älskling, köpa ringar och bestämt oss för var vi ska gifta oss.

Dessutom har jag fått ett fantastiskt jobb som personlig assistent. Och massa jobb på äldreboenden. Galet roligt att få jobba med människor och att dessutom kunna gå till jobbet, göra sina timmar och åka hem igen utan att ha något mer ansvar.

ÄVEN!! JAG SKA GIFTA MIG!!! gulp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0