Nu är det slut.


Det är slut. Det har varit ganska dåligt länge men jag har verkligen försökt klamra mig fast i det trygga och invanda. Jag vet ju att det har varit fantastiskt, kan det inte bli så igen? Det verkar inte så. Så nu måste jag inse att allt har ett slut.   

I 10 år - nästan halva livet - har jag och hästar haft ett nära förhållande men nu är det till stora delar över. När till och med Janne säger att det inte fungerar så måste det vara så. 
Fan vad jag har gråtit och haft ångest för att till slut våga inse det.
Hoppas ni har en bättre första advent än jag.

Kommentarer
Postat av: Toruven

vad sker och varför är inte herr bög informerad?

2009-12-04 @ 23:13:30
URL: http://toruven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0