Schema och reklamlapp

Jisses vad produktiv jag kände mig idag då, kan säkert bero på den oerhört sköna dagen jag hade igår. Degade jättelänge, pratade med Tessi och kom fram till att vi skulle ses sista april, snabbvisit men ändå! :) (Och vet ni vad? Jag har målat mina naglar! Då har man lite att göra! :)) Sen tog jag med mig lunch till syrran och satt där till kvällen, åkte hem när Jonny kom hem och åt middag med Hasse och Irre, väldigt trevlig dag!

I morse kände jag mig alltså pigg som en tok och började fundera på en massa saker, till exempel hur jag ska göra för att inte bli galen av att inte ha några rutiner. Har jag inte det så blir inget gjort, trots att jag faktiskt har ett jobb att sköta. Så nu har jag tillverkat ett schema som jag kommer att följa slaviskt. Jag har två arbetstider att välja mellan. Antingen börjar jag 10 och slutar 16 eller så börjar jag 11.30 och slutar 18. Punkt slut. 

Dessutom har jag skrivit en liten reklamlapp, vill så gärna att min lilla lektionsverksamhet ska börja rulla!

Intresseklubben antecknar.... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0